آموزش مقدمات و کلیات کار با ZBrush 4R7


در این دوره آموزشی، به نرم افزار قدرتمند ZBrush در زمینه حجاری، نقاشی و طراحی خواهیم پرداخت.
 
کار با بررسی رابط کاربری و روال آماده سازی Geometry برای حجاری آغاز می کنیم تا سریعا وارد مباحث اصلی آموزشی شویم.
 
بحث هایی در مورد Pixols و چرخه 2.5 بعدی خواهیم داشت و در مورد روش های ساده ایجاد و مدیریت Geometry صحبت خواهیم کرد.
 Subdivide
کردن Mesh ها و آغاز به کار با ابزارهای حجاری را خواهیم داشت و تکنیک های نقاشی روی مدل را بررسی خواهیم کرد. همچنین مباحثی همچون Masking، Polygroup ها، روش های طراحی و ساخت Geometry همچون ZModeler، ZSphere، Dynamesh و ShadowBox را پوشش خواهیم داد.
 
کار را با چند Geometry ساده آغاز کرده و سعی می کنیم تمامی ابزارها را در تکمیل آن دخیل کنیم تا شما نیز با روال کار با این بخش ها به صورت عملی آشنا شوید.

فصل های این دوره

۰ . آموزش مقدمات و کلیات کار با ZBrush 4R7

 

نظرات و سوالات کاربران در مورد این دوره

لطفا جهت گذاشتن نظر، وارد سیستم شوید.