web statisticsweb statistics

آموزش تخصصی قواعد و اصول انیمیشن سازی در تری دی مکس - بخش اول


در طول این دوره آموزشی شما کاملا با مبحث Appel و جذاب تر کردن انیمیشن آشنا خواهید شد. همچنین توانایی انقباط و انبساط کاراکتر ها برای طبیعی تر جلوه دادن انیمیشن های آن ها را با بررسی چندین مثال خواهید آموخت. ما تمام مباحث آموزشی مربوط به انجام این عملیات را برای شما شرح خواهیم داد. در این مبحث خواهید آموخت که Exaggeration دقیقا در چه مورد است و در چه مواردی بحث می کند. ما روش های متفاوتی که Exaggeration روی انیمیشن ما تاثیر میگذارد را بررسی خواهیم کرد. در این دوره آموزشی ما مباحث مربوط به زمان بندی و فاصله گذاری را به شما خواهیم آموخت. کار با زمان بندی ها و فاصله گذاری ها با ابعاد متفاوت طراحی انیمیشن و تکنیک های متفاوت آن آشنا خواهیم شد. در انتهای این آموزش ما خواهیم آموخت که چگونه با استفاده از زمان بندی و فاصله گذاری صحیح انیمیشن بهتری داشته باشیم.

همچنین در مورد روش های طراحی انیمشین با روش ژست به ژست و قسمت به قسمت و همچنین روش مستقیم خواهیم آموخت. هدف این بخش فقط پی بردن به تفاوت این دو روش نیست، ما قصد داریم با ترکیب این دو روش به سرعت بیشتری برای طراحی انیمیشن برسیم.

در این درس ما انیمیشنی طراحی خواهیم کرد از آدمکی که قصد بالا رفتن از دیوار و پایین پریدن از سمت دیگر آن را دارد. ما مرحله به مرحله قسمت های مختلف این انیمیشن رو طراحی و تکنیک های بسیار پر کاربردی را در مورد طراحی این چنین انیمیشن هایی خواهیم آموخت و در چند درس انتهایی به اصلاح نهایی جزء جزء اعضای بدن کاراکتر خواهیم پرداخت. بعد از انجام این آموزش شما به سادگی قادر به طراحی انیمیشن های مشابه خواهید بود. قصد داریم  Secondary Action رو توضیح داده و دلایل اهمیت آن را برای طبیعی سازی انیمیشن را بررسی کرده و توضیح بدهیم. در انتهای این دوره شما توانایی کاملی برای کار با Secondar Action و استفاده از آن در طراحی انیمیشن را به دسه خواهید آورد.

این دوره آموزشی شما رو با مبحث آرک در مکس آشنا خواهید شد. آرک چیست؟ چرا مبحث مهمی در مکس محسوب می شود؟ در طی این دوره شما جواب سوالاتتان را در مورد آرک خواهید گرفت...

در این دوره آموزشی ما کاملا با مبحث Follow-through و Overlapping  آشنا خواهیم شد و خواهیم آموخت چگونه با ابزار های مربوطه کار کنیم و اینکه یک انیمیشن سقوط باید چه حالتی داشته باشه و تکنیک های لازم برای القای حس واقعیت به یک انیمیشن به چه صورت است؟ اگر مایلید به این اطلاعات برسید در این دوره با ما همراه باشید.

در این بخش آموزشی قصد آموزش Ease In  و Ease out  را داریم که یکی از مهمترین بخش های طراحی انیمیشن محسوب میشود و  با کمک آن شما می توانید به حرکات انیمیشن ها تون حالتی واقعی ببخشید تا بسیار طبیعی جلوه کنند.

Ease in و Ease out باعث میشود که حرکات تدریجی انجام بشوند و به طور ناگهانی اتفاق نیفتند. ما قصد داریم در مراحل مختلف گام به گام به توضیح و آموزش بپردازیم. در هر بخش از آموزش بر هر یک از اصول و قواعد این کار متمرکز میشیم.

و حال شاید این سوال پیش بیاد که چرا Ease in و Ease out انقدر اهمیت دارند و چرا باید به آن ها توجه کرد. باید بگویم که گاهی برای ایجاد یک حالت کاملا طبیعی و محسوس واقعا لازم است که اصول رو بدانیم وتمام دقتمان را در مورد آن به کار بگیریم.بنابراین یک درک عمیق از این فن خیلی مهم است و توصیه می شود. با ما همراه باشید تا در مرحله ی بعد کار خودمان رو در اولین گام آموزشمان شروع کنیم.

فصل های این دوره

۶ . فصل ششم - : Climbing a Wall بالا رفتن از یک دیوار

 

نظرات و سوالات کاربران در مورد این دوره

لطفا جهت گذاشتن نظر، وارد سیستم شوید.